torsdag 18. juni 2009

Travel og spesiell dag.


Det har vært en travel og spesiell dag. Kl. 8 i dag tidlig var jeg invitert til å ha seminar for samtlige lærere ved videregående skole her i Orahovica, -vel 40 lærere. Tema var "Hvordan analysere og følger opp skole-evaluering for å oppnå bedre resultater." Min analyse og tanker ble vel mottatt, og til høsten vil de ha meg tilbake med konkrete workshops for lærerne.
I kveld hadde vi vår første bibeltime i det nye lokalet. Mitt tema i kveld var: "Nåden i Jesus Kristus". Det er et tema jeg elsker å tale over. På bildet ser du meg i aksjon sammen med min tolk, Nikoleta.
I går var tekniker her fra Osijek og hjalp med å trekke multikabel og ellers få montert lydanlegget skikkelig. Nå fungerer alt som det skal. Fra Norge har vi hatt med elektrisk filmlerret styrt med fjernkontroll. Det er visst den første menigheten som har noe så flott. Men som jeg sier; Vi bygger en menighets-sal for fremtiden og ikke for fortiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar