mandag 27. april 2009

Hatt en fantastisk week-end.

På bildet ser du Brit Helene Stene sammen med en familie som kom for å få hjelp i Durdenovac.

Det har vært en fantastisk week-end. To velsignede møter på søndag. Først på formiddagen her i Orahovica, og så på kvelden i Durdenovac, hvor vi fortsatt samles mellom kles-hauene. Det var hele 40 stykker på møtet i går kveld, og fire av dem var der for første gang. Tre av dem kom fordi de hadde fått hjelp med klær og andre ting, og da jeg gav utfordringen til å ta imot Jesus, var det tre av de nye(en mann og to damer) + to andre unge menn som gav til kjenne at de ville ta imot Jesus. Vi fikk be til frelse med dem, og de var såååå takknemlige! Slike opplevelser gir ny inspirasjon og driv til å stå på videre. Etter møtet måtte jeg blåse 67 lys på en kake de hadde laget i forbindelse med dagen min. Jeg klarte alle,- så nær som ett, så det er fortsatt pust i meg :=)
Da flere av våre medhjelpere skal til en konferanse i Sarajevo i slutten av uka, vil vi ta en pause i utdelingen, og så fortsette neste uke. Enda har vi mye igjen, og takknemligheten hos dem som har fått, er bare helt fantastisk å legge merke til. De aller fleste har aldri opplevd noe lignende tidligere.
Vi er takknemlig til alle dere som har vært med å gjøre dette mulig, og ikke minst til Brit Helene som har stått for det meste når det gjelder innsamlingen. Men vår takk går til alle dere som har ofret tid, krefter og midler for at dette skulle lykkes. Takk skal dere alle ha!
Ha en velsignet uke!
Hilsen Edith og Øystein i Kroatsia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar