onsdag 2. februar 2011

Joda, - det er liv i meg :=)



Mange har etterlyst nyheter på bloggen, og nesten lurt på om det fortsatt var liv i meg. Jo da, det er det, selv om det ble mye leger og sykehusopphold mens jeg var hjemme i jula. Måtte innlegges på grunn av akutt galle-blære betendelse. Skal ha en operasjon i den forbindelse når jeg kommer hjem igjen i slutten av måneden. Har lenge ventet på å få behandling med elektrosjokk for hjertet. Endelig lyktes det, og det ser ut til at hjerteflimmer og urytmiske hjerteslag er historie. Kjenner meg mye bedre, men skal ha kontroll når jeg kommer hjem igjen. Skal også ha en del andre kontroller, så det blir tett mellom spesialister og andre leger i en hektisk måned. Full EU-kontroll.
Det var koselig å få være sammen med alle våre noen dager i jula. Når vi er spredt fra Tromsø i nord til Oslo i øst og Kvinesdal i sør, er det ikke en selvfølge at det passer for alle. Derfor var det ekstra koselig å se alle rundt bordet jule-kvelden.
I midten av januar reiste jeg tilbake til Kroatia for en del viktige begivenheter. Ny menighet er blitt åpnet i byen Virovitica, vi har hatt et spennende møte med krigsveteraner i Durdenovac, og jeg har hatt møter med planleggingskomiteen for den store Balkan-konferansen jeg har ansvar for i april. Dette og mere til vil jeg nå i dagene fremover legge ut på bloggen. Så gå inn hver dag og se om det er noe nytt.
la meg også nevne at jeg blir her nå til 16. februar. Da kjøres jeg til Budapest for så å ta fly via Oslo til Bergen. Skal opp og feire min spreke mors 95-års dag. (Se øverste bildet)

Bildene: 1: Sammen med min mor som bor på Bjorøy ved Bergen. Hadde kledd meg opp i mine såkalte "akademiske regalier" for anledningen. 2: Vårt barne-barn, lille Daniel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar