lørdag 24. april 2010

Bursdags-feiring.


Det ble skikkelig bursdags-feiring for 68-åringen! Først tok Edith og jeg en lunsj på hotellet. Vi ble ikke fattige av det. Dagens meny til 65,- kr for 2 personer inkludert juice! Capuchinoen tok vi da vi kom hjem igjen.
På torsdag kveld 22.apr.(på selve dagen min) var det møte i menigheten her i Orahovica, og Edith hadde laget stor eplekake til alle sammen. Fra menigheten fikk jeg et nydelig slips. (Var det en antydning, skal tro?) Skal bruke det når jeg taler på søndag.
Så på fredag kveld hadde vennene i Durdenovac stelt til med kake der og med tall-lys som viste 68 + at Edith hadde laget stor eplekake til dem også. I tillegg har face-booken min vært full av gratulasjoner fra fjern og nær.
Det er godt det hele er overstått og livet kan begynne å normalisere seg igjen.
Ellers starter hjelpesendingen fra Sokndal til Kroatia i ettermiddag. Vi venter dem hit Onsdag. Mer om det i neste blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar