lørdag 21. februar 2009

Travle uker med forkynnelse og undervisning.


Det har vært noen hektiske uker for oss med forkynnelse og undervisninmg. Foruten mine faste møter her i Orahovica og Durdenovac, har jeg de tre siste onsdagene hatt bibelstudier i den store menigheten i Osijek. Mitt tema har vært:
"The Ministry Gifts",
"The gifts of the Spirit" og
"The fruits of the Spirit".
Disse bibelstudiene er jeg nå i ferd med å bearbeide for å gi ut som et undervisnings-hefte for menigheter her nede.
Forrige helg var hele menigheten på week-end konferanse. Vi leide et flott senter tilhørende Baptist-unionen her i byen Chakovec. Her underviste jeg om å seire over våre "Goliater" med å leve et salvet og seiersfylt kristenliv. Søndag formiddag var vi i den lokale pinsemenigheten i Chakovec hvor jeg talte. Vi hadde en fantastisk week-end sammen, og reiste hjem igjen forfrisket og fornyet.
Fremover nå ligger det travle uker med undervisning ved fakultetet, og møter i helgene. Jeg skal besøke menigheter i byene Garasnica15/3 og Chepin 29/3.
På bildet ser du meg sammen med en av mine gode tolker, Nikoleta.
Stå med oss i bønn for disse møtene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar