tirsdag 17. mars 2009

Hilsen fra Øystein


Hei.
Nå kan dere finne meg på YouTube. Søk etter Hilsen fra Øystein så dukker jeg opp. http://www.youtube.com/watch?v=5FFTCIeSQdc
Jeg kommer til å lage flere slike "snutter" etter hvert. Ta en titt på den, og send den gjerne videre til andre. Det er "copy right" på den. Det betyr at du har lov å kopiere den så mye du vil :)
Jeg jobber også med å lage noen lengre program (1/2 times program) for Frikanalen, -det digitale bakke-nettverket i Norge.
Jeg underviste mine elever i "Evangelisering og menighets-plantning" ved fakultetet om mulighetene med å bruke de redskap som ligger like fremfor nasa på oss til å bringe ut evangelist. Dermed laget de en liten video og la den ut på YouTube for kort tid siden. Den finner du gjerne hvis du søker etter "Be thankful ETS" .
Hilsen oss to her nede i Kroatsia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar