søndag 1. april 2012

Diverse nytt + Vi blir synlig på TV.

Å være hjemme i Norge betyr ikke at vi har ferie. Egentlig, vi som er pensjonister har ikke rett på ferie lenger. Vi må styre tiden vår selv. Og det liker jeg. Sist søndag talte jeg i menigheten "Klippen" i Loddefjord, Bergen. Det ble et helt spesielt møte med mye velsignelse. Menigheten gav en gave på kr 7500,- til vårt store skoleprosjekt i Kenya. Vi sier et stort og hjertelig takk.
I dag, palmesøndag, skal jeg tale på to møter. Ført kl. 17.00 her i Kirken i Dalen, Kvinesdal, og så kjører jeg til Flekkefjord for å tale i menigheten Salen. I Kirken i Dalen skal de ta opp en utgangs-kollekt til skoleprosjektet vårt i Kenya.
Skjærtorsdag taler jeg i menigheten Filadelfia Mandal. Det er alltid godt å møte venner i menighetene og dele Ordet med dem.
Like over påske må jeg til Sørlandet Sykehus, Arendal for en undersøkelse i forbindelse med en øyeoperasjon jeg skal ha.
Så den 18 april er jeg invitert av Ruban Agnarsson i TV Kanal 10 til hans program "På grensen". Det gleder jeg meg til.
Så kommer den store nyheten: Den 2 mai begynner mine nye TV-program "Øysteins Refleksjoner" på Kanal 10. Det er en halv times program hvor jeg reflekterer over aktuelle temaer som opptar de fleste. De første programmene er ferdige, og straks jeg får mitt nye kamere, vil jeg produsere flere. Jeg har bestil nytt Panasonic kamera og håper jeg har det i Norge straks over påske. Du vil høre mere om dette.
Så ønsker jeg alle en rik og velsignet påske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar