tirsdag 12. januar 2010

Til India.


Når jeg skriver dette er jeg pakket og klar for India. Vi reiser i natt. Framfoross ligger en lang flytur, -først fra Stavanger til Amsterdam, - og så fra Amsterdam til Mombay. Så etter noen timer på flyplassen i Mombay flyr vi videre til Hyderabad hvor vi skal ha vårt "headquarter" for de 3 ukene med International Music Festivals og seminarer for en rekke pastorer/evangelister.
Jeg gleder meg til å være med Rune Edvardsen og hans team disse 3 ukene. Vi har tro for store gjennombrudd for evangeliet med mange som søker frelse, og pastorer /evangelister som bli fornyet til tjeneste.
La meg også dele en skikkelig gladmelding; Vi har fått piano til menigheten i Orahovica. Troens Bevis hadde et flott piano stående som de ikke brukte, og når Rune hørte om behovet, viste han sin raushet. Takk skal han ha! Dette har vært et bønneemne lenge. Pianoet vil bli tatt med på neste hjelpesending som går nedover fra Sokndal en gang i april.
Skal forsøke om jeg får logget meg inn fra en eller annen internett-kafe i India og oppdatere bloggen hver uke.
Husk denne turen i bønn! Vi har tro for STOR SEIER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar